kita ♥ awak :)

Thursday 17 May 2012

oh hari-hari .

Assalamualaikum , guys now aku tak berap sihat . tibatiba aku dpt penykitt pelik yang bernama parkinson , penykit nih berpunca dri pucat utama otak yang mati dan akibatnya lama kelamaan pesakit akan mnjadi stroke , k memg aku tak dapat sah kan dengan jelas dari doktor pasal penyakit ni kat aaku tapi simptom-2 dia smua aku ada , serius aku tak berapa sihat aku selalu bajet sihat depan semua orang . at least aku tanak publisiti or ihsan orang lain :D hm :( aku takut gila nak pergi check kat doktor , tak mahu tak mahu . lagi pun aku story kat sini tade sapa pun tahu sebab setahu aku bila aku check tada sapa pun yg stalk blog aku nih , hahaha okay kerap gila sekrang aku nangis .  winkwink , oh hati kenapa perlu keliru lagi , disaat cinta mula mengenali aku , aku sudah jauh prgi dari nya . hm :'( k aku kuat kan ? mweheehe kay gtg byeeeee.

No comments:

Post a Comment