kita ♥ awak :)

Thursday 17 May 2012

Dear Heart .

Bismillah , Dengan nama Allah aku mula kan menaip . Assalamualaikum :') today is friday haha semua thu la kan . hari jumaat hang sgt dingin untuk aku , this week exam and today exam paper mate :( dan aku tertnggal kalkulator serius tak cukup masa dibuatnya bila tada kalkulator , dengan sakit-2 nya aku still menjawab dgn tenang , 5 minit sblum paper dikutip ada lebih 20 soalan aku tak jawab hm bantaiii je la :"( dah la paper 2 susah gila , nak nangis dibuatnya tapi bnda dah jadi kan , kay chill aku sakit hati hari-2 entah kenapa . tak apa la aku selalu rasa cengini ,bak kata orang bersusah-susah dahulu bersengsenang kemudian auuuuuw <3 hahaha lagi pun aku bukan nya penting untuk sesiapa , baru aku sedar aku nih tade faedah langsung untuk sesiapa , aku mula berfikir sejenak apabila duduk sendiri lalu aku memikir sampai bila semua ini akan berterusan ? lalu aku cuba mencari jalan beberapa kali aku fikir untuk pindah sekolah , Allah'huakbar air mata aku mengalir lagi , kenapa ? sebab aku tak sanggup tinggal kan semua yang ada disini walaupun tiada siapapun sedar akan kehadiran aku . wa'Allah'hualam .. :') petang ni ada kelas tambahan bahasa arab aku kena pergi walaupun tiada siapa akan sedar yang aku ada x'D aku kena berusaha hoho malam pula maybe aku stay rumah nenek smpai hari ahad . okay gtg Assalamualaikum .
#ya Allah , tolong jaga hati aku supaya tidak jatuh dan bimbinglah aku ke jalan mu , aminn amin ya rabbanal alamin :)

No comments:

Post a Comment