kita ♥ awak :)

Friday 4 May 2012

ERROR :'D

Bissmillah , dengan nama ALLAH aku mula kan entry , ecewah . kay Assalamualaikum guys ;D sorry k sbb dah lebih 4 hari aku tak update entry rasanya . aku kan kata nak update hari-2 haha act , spnjg aku tak update tuh aku jadi mals kejp nak update blog haha , okay aku memang . hehe hm act rindu adik aku yang gedik-2 tuh sgt :'( dia pi kem 2 hari stu malam , smlam dia pi rini dia blik . even kjp ja dia pi , kesunyian tuh ttp terasa sbb sllu ptg-2 kami main sama-2 borak , meronda , dia la bodyguard , dia la boypreng sepenuh mana , dia la tempat aku lpas geram , dia la driver aku , dia la kawan aku and dia la adik kesyangan aku even kami sllu perang mulut tapi bila tadak dia sumpah sunyi sbb 24 jam dgn dia sllunya , huwaaa k bila aku kata aku rindu dia msti dia kata aku gedik :D haha memang pun ;p okeng , petang nih dia balik mesti dia penat , errr aku nak ajak dia pusing stu taman ptg ni heheh
 


Alhamdulillah , DD adalah pendengar setia aku skrang , sayang dia la sbb memahami . Aku tergoda lagi ketika aku kesunyian dia datang mengubat sepi aku nih , thanks Ya Allah , buat masa sekarang dia la Jejaka Kacak Lampai aku hehe . k lah gtg bye guys aummmm <3

No comments:

Post a Comment