kita ♥ awak :)

Saturday 7 April 2012

Thanks Ya Allah .

Ohoiiii haha ,Assalamualaikum ;) . Hello Pemblogers Sekalian . heee tgok tajuk ? kenapa ? cause da lama aku tunggu cinta sejati yang samaand maybe better dri FH yes aku da jumpa . even dia ta sehandsome aron aziz ;p tapi dihati aku dia la yang pling nsem even ada lgi yg nsem . aku syng dia , kiteowg couple 06.04.2012 :') aku memg ta sgka bnda nih jdi . Sumpah dia jauh dri hapa yg aku byg kan , dia lebih sweet dri FH , dia segalanya . today kteowg first date oh mula-2 aku rasa na nangis sbb mcm ta jdi ja . lastl-2 jdi jgak , act aku ada handball kat smk kuala kurau , then kawan aku punya bf bawak dia skli jmpa kawan aku tuh , aku pun follow , cra dia pndg aku , smuanya , hee tdi dia suap aku makn , dia tanya macam-2 , aku jadi segan plak dgn dia skang haha entah la dia buat aku sedar , aku ta na kehilangan dia ,aku just na khilangan dia if nafas aku terhenti ja tuh ja . Allah ja thu , hm tadi kwan-2 aku semua jeles tgok kteowg . na cite kat sini bnyak-2 private sikit ;p hahah sorry haha k lah gtg bye aumm

No comments:

Post a Comment