kita ♥ awak :)

Tuesday, 17 April 2012

Kenapa ?

Dear Blogers :'( Kay sedih dia ignore aku , kteowg da la ta IM-ing kat fb , TWIT-ing kat twitter , OTP pun tak ! Aku nih sebak ja , da la sllu ignore aku , sedih thu ta , aku rindu dia sgt-2 hari-2 pikiaq pasai dia . aduiiiii ~aku malas badmood pasai laki ni , sakit hti . hmm awak , kalau dah tak sayang saya gtw la , jgn buat saya mcm tunggui , sya ja yg asyik cri awak hari-2 tapi awak ? :'( please jaga hati saya jugakkkk .

No comments:

Post a Comment