kita ♥ awak :)

Saturday 21 April 2012

Day by day everything change :')

Assalamualaikum :) weii aku nih malas gilo update blog hahah today aku gi skola merapu dgn budak junior , hahah act tak mcm junior pun tinggi sama ja haha depa smua comel-2 , tapi tak dapat spend time dgn bestie-2 ^.^ now depa busy dgn miurel . aku ja duk merapu ahahaha tak dak keja la kata kan . SF dah nak pindah , tambah-2 kteowg dah 100% tadak apa-2 . err malas nak ckp sebak weii , huh ! botak , wei serius aku ckp , aku rindu dia gegila mcm gorila tambh-2 kteowg tak mcg , skype , chating smua , kat skola pun dia gedik-2 malu err ! bila la dpt jmpa lagi kan >,< hari-2 aku doa kan dia hewhew :*
weii hampa tgok gambaq ni aku hadiah kan kat hampa smua ahaha aku naik gila dah skang ni kbyeee  aummm

No comments:

Post a Comment