kita ♥ awak :)

Saturday 28 April 2012

Tears :')

Again today aku update lagi entry :( kenapa tiba-2 sebak weiiii ? fell something wrong .
SEBAB-2
 1 - rindu botak sangat-2 :'(
 2 - rasa keliru dengan perasaan ni :(
 3 - aku terlalu-2 rindu orang yang always ada dengan aku before tiba-2 aku berubah
 4 - aku tengah tgok cerita sedih , huwaaaaaaaaaaaaaa
  • okay guys biar aku jelaskan kenapa aku berubah dengan dorang *orangtersyng* sbb dia susah nak ckp kat sini tapi serius bukan kehendak aku . aku tak boleh nak jaga hati semua orang dalam sesuatu masa , kadang-2 and setiap hari msti ada hang skit hti or happy or hapa-2 je la dgn aku look ! aku tak sempurna bila aku jelaskan korang tak nak paham . weiii aku ni siapa ? selama ni pernah ke aku abaikan korang even aku demam , skit or penat or tengah susah sekali pun ! hm
UNTUK KEBERAPA KALIPUN TAK TAHU LAH AKU NAK CAKAP BENDA SAMA YANG AKU PUN ADA MASALAH EVEN AKU DUK SENGIH-2 MACAM KERANG BUSUK ! ERRR
satu lagi , weii kalau aku tak cari hang ! hang pun tak cari aku kan , kalau susah baru cari ! aku kenal weh hang ni , aku ja selama nih tergedik-2 dgn hang , weii sabaq-2 kalau bukan sbb aku syng hang gegila mcm gorila dah lama aku block , delete smua contack hang . terasa ? er lantak hang la . malas pikiaq . oh okay bye blogers gtg selamat nalam .  

No comments:

Post a Comment