kita ♥ awak :)

Friday 9 September 2011

my born day ♥ my sweet 4teen .

Assalakualaikum . kay , hari nh hari jadi kita . thanks lew sape yang wish to . btw hadiah tade ke ? HAHA kay , tadi ada jamuan raya ja bukan party hari jadik aku oke! . alahai , ta best mana pon act , dpt snap dgn sahabat aku . but ta sempat na snap sama mummy aka kaq jiha . then abes to aku balek , g kenduri nan maksu . HAHA
to jew lha kod n abes to aku kuar kn entry nh . btw lagi sekali most thanks ntuk smua yg wish ta kesah lha yang kenal kew ta kenal . HAHA gila babi punya ramai wish friends aku kad fb 3029 yang da wish setakat nh 1990 . HAHA ta ramai macam hang! kay , hadiah ? ta dapat lagi do . tape lew meymey setiap tahun macam nh . oke bloger end here , tggu entry yang akan dtg ♥ . kbye

No comments:

Post a Comment