kita ♥ awak :)

Sunday 11 September 2011

-,-

Assalamualaikum , dan salam satu malaysia . hari ini kita akan membincangg kan tentangg isu semasa . HAHA kay , stop merapu(!) act , aku tataw na update pasal hapa :) nta lew . HAHA bad news yang manyak tapi mls na cyte sbb entry lepas lepas pon ada kena megena dgn bad news nh , so ? kowg da tauw . ta pyh lha cyte kod . kay , manusia bley berubah kens ? yew lha memg aku manyak berubah . so what ? salah siapa . yg ta perasan perubahan nh sokay lew . aku ta mnta hang perasan pon . bukan aku yg minta smua nh jadi . slh aku kew ? kay , aku terima semua nh sebagai dugaan dari allah . sape kesh kn pasal aku . atoto , HAHA buad muka 5sen plak da aku nh . HAHA kay , skunk nh allah bayar cash jew kens kad dunia nh ? betul ta ? kay , diam .. haha , now ? alahai , aku malas na piki manyak . ea ? hidup aku skunk ta teratur ea ? thanks lew awak sbb perasan , caringg nya . haktuihh! HAHA wey bloger . end here ea sygs .. kbye . salam =) btw kali nh entry tadak gambaq malas na upload .

No comments:

Post a Comment