kita ♥ awak :)

Monday 16 July 2012

keikhlasan memakan diri.

Bismillah. Oh Alhamdulillah sehingga hari ini aku masih boleh bernafas ^^ . terima kasih yaAllah. hari demi hari aku lalui hidup ini bagai aku tiada erti untuk sesiapa. mengapa aku selalu disisihkan . aku rasa setiap pengorbanan dan apa yang aku lakukan tiada yang hargai . bila aku lihat tiada sesiapa memerlukan aku , aku merasa aku bukan sesiapa. tangisan demi tangisan jatuh kerana org tersyng apakah mereka tidak dapt melihat smua itu lagi . atau sehingga aku pergi meninggalkan segalanya juga tiada siapa tahu akan pemergianku ? apakah ini yang dimanakan keadilan atau apa ? aku semakin muskil , apakah aku tunggul atau orang gaji . hanya dicari jika memerlukan sesuatu lalu meninggalkan apabila senang lenang ? aku bagai tiada langsung insan yang bergelar SAHABAT didalam hidupku ? mengapa . hanya tangisan yng ada dlm perhubungan ini ? namun Allah telah aturkan segalnya , aku cuba mengerti . dia memahami tatkala tiada bahu yang mahu menahan airmata ku dia menghantarkan seseorg untuk menjagakan aku . Alhamdulillah. aku juga manusia . tetapi mengapa ramai yang cuba mencari salahku ? apakah aku terlalu berdosa dimata mereka ? :') aku cuba menahan tangisan demi tangisan. aku cuba bersabar , aku cuba mencri salahku sendiri :') Alhamdulillah aku semakin tabah. seprti biasa , perasaan cemburu apabila orang tersayang menghampiri org lain dan tidak pernh pandg akan keikhlasan diriku maka airmata mula melinangan .aku cuba berfikir sejenak apa aku harus lari atau terus berada disini dan melihat hati aku sndiri disakiti ? hm . aku tunduk lalu berjalan meniti ujian ini . aku cuba bertahan . Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment