kita ♥ awak :)

Wednesday 13 June 2012

Mengertilah.



Assalamualaikum , Bimillah . lama tak update entry :') ohmaii haha kenapa ? sebab tada yang ingin dikongsi , hanya ingin disimpan didalam hati haha. almaklum blog ni bukannya privasi pung. okay start bercerita pula. seperti semua tahu selpas botak pergi jauh dari aku , shafeq mula hadir selalu teman aku tat kala aku mula sepi . wei okay aku tak suka update entry guna ayat poyo tapi ni yg terlintas :D okay then dia la tempat aku mengadu , dia jaga aku dgn terlalu baik , sehingga dia pernah berkata beberapa kali yang dia ingin mengahwiniku , hati mula berputik-2 , namun ia tidak lama juga dia tinggalkan aku pergi tanpa melihat aku lagi mencari penganti . Allah mengetahui lalu menghantar diniy merawat hati ini lagi , aku semakin sembuh , luka itu semkin hilang namun hati tak pernah melupakan apa yg terjadi. saban hari diniy menjadi lebih penyayang , senyumannya bagai membawa aku melayang-2 oh indah ;) sekali lagi aku diuji , shafeq hadir kembali ? mengapa hati mula terikat dan tidak ingin dia pergi ? mungkin terlalu bnyak kenangan bersamanya walau tidak pernah bersua , hati sudah lama terikat , cuma tidak ingin ditinggalkan lagi , diniy bagaimana ? aku tidak mahu dia terluka tat kala melihat aku bahagia , mampukah aku melepaskan shafeq ? oh tuhan dia terlalu sempurna buat aku. melihat gambarnya pun sudah mula membuat aku megalirkan air mata . k hanya disini , Assalamualaikum :'(

No comments:

Post a Comment