kita ♥ awak :)

Monday 21 May 2012

puasa qada .

Assalamualaikum , this week last exam and last skola then cuti 2 minggu hoho sukasuka hahah tapi ada kelas :/ eh minggu ni aku buat puasa ganti ye la kan , ramadan dah nak tiba hoho . hm sekrang kaki aku kerap mcm lumpuh ,kejp okay kejp tak :( sakit wooo terseksa juga la nak jalan lemah gila plus-2 aku puasa haha tpi energy aku mampu mengatasi segalanya :D aku pun bersemngt nak exam arab :o haha bukan sebab dpt hidayah or what tpi aku dah semakin rajin menghafal :p haha serius cakap btul kata uncle din aku yang aku akan diuji dgn pelbagai ujian , hari demi hari , semkin sukar , aku kena tabah . huhu eh harus lah akukan kuat ! like ironman aku bagai nak menitis air mata bila lpas solat time aku berdoa , aku mengadu mcm-2 kat Allah . hehee almaklum aku tiada siapa yang mampu menjadi pendengar setia hanya Allah ^,^ eh gtg byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment