kita ♥ awak :)

Wednesday 25 April 2012

Rindu ^.^

Assalamualaikum :) hee today happy dapat date dgn dia , aww aww ! hahah rindu sgt-2 rindu senyuman dia , hehe dia pun mcm tahu-2 ja aku nak jumpa dia elok aku lalu terus dia kuar . hee best wooo even tak bnyak borak sbb ramai sgt yang menyebuk hehh! haha dah la dia penyegan gila >< lain la mcm aku kan , heheh aku peramah ;p ecewah ! sejujurnya kami sweet even kiteowg tak texting , calling , webbie , chating xD heee walaupun dia tak reti nak tulis-2 surat kata i love you bagai mcm aku ;p hee tapi aku suka sgt cara dia bagitahu yg dia synng aku , face to face bagi aku 7.4.2012 is the moment pling awesome dlm hidup aku antara dia dan aku , akan aku abadikan slamanya didalam hati ini , ecewahhh hee ayat berbunga-2 aummm
bie , i dont want and never wanna lose you , so please be honest wif me , in fact i really love you synng until the time take away you from me :)
okay la byee assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment