kita ♥ awak :)

Thursday 17 November 2011

Need a second chance :'(

. Assalamualaikum , Dear diary aku rasa sedih ttaw kenapa , rasa kosong . makan ta lalu .. hm , aku selalu teringatt kd ex aku bukan MM oke! Rasa menyesal gila sbb dulu aku ta siyes nan dya , aku ta jaga dya . aku sedih sgtt-2 , Dya lha paling sweet , baik , caring , loving , setia and always make me smile . Da na dktt setahun kteowg putus . Aku rasa kecewa sesgt , sb lepas break dya ta terima siapa-2 pung dalm hidup dya , ta mcm aku . oke aku terus terang , Farhan but kengkwn pgl dya pa'an . Aku sygs dya , if dpt peluang kedua aku akan sygs dya mcm ku sygs diri aku , aku akan jaga dya mcm mana aku jaga maruah aku , aku akan setia nan dya mcm mana aku setia nan Allah . really! I need a second chance . Aku rindu time dya kata I love you , Aku rindu time dya pujok aku , Aku rindu time kita gelak sesama , Aku rindu time tiap-2 malam kteowg meet </3 huwaaaaa! i miss all our's memories :'( please come back!

No comments:

Post a Comment