kita ♥ awak :)

Saturday 15 October 2011

menanti "(♥.♥)" ♥ (♥.♥)'

. Dear diary BS here, mungkin selama nh couple hanya mengisi ruang hidup yang mungkin tdiak perlu diisi lagi buad jangka masa yg panjang , memandangkn usia ku yang mentah ini cinta bukan segalanya . saat mengisi ruang itu mcm-2 tlh aku lalui gelak ketawa , sedih , menngis . aku sndiri tidak mengrti akan perasaan ini , ingin mencuba sesuatu yg baru dan selalu salah mentafsir . hati bagai da luluh , kekecewaan mmbuad kn aku hilang kepercayaan kpd sesiapa pon dan kebencian mula hadir dihimpit rasa penyesalan .. aku cuba memahami setiap manusia dsekeliling ku mengikut fakta yg ku rasa , aku cuba dan cuba malang nya , tiada titik noktah untuk smua ini dan aku sendiri tidak tauw bila dan bagaimana ia akan berakhir . saat hati aku bicara kn tentg cinta aku cuba menafikan semua nya , kesakitan membuad kn aku takut untuk mmberi ruang dalm hidup ku ntuk owng laen .
just one i wanna says , that i'm always waiting for my real prince and when the time is come it's like a rainbow for my life .
really ainakama aka banana sweet ♥
end here , kbye lots of loves .

No comments:

Post a Comment