kita ♥ awak :)

Thursday 18 August 2011

tertekan ya amatt )':

assalamualaikum , dear diary nh entry ntuk 16/08/2011 . hari to manyak menda jadik (penuhdgnairmata) .. first pagi (mcmbiasa) tiba time mtapljaran science aku pon pegi kad tmpat aku (mcmsllujugak) tba-2 kain nan baju aku basah lenjun kay paip bocor . aku pon nanges a (mcmsllulagi) , smua owangg gelak aku pon na cover malu terus nanges smbil gelak . tiba plak masa blek , ada lagi hamba allah mara-2 aku , kata bukan-2 , kata aku ini itu , perampas , slah kn aku smua bnda yg jadik kd dye , aku pon diam ja .. terus aku blek atas moto air mata aku ta henti-2 kua . smpai ja uma terus mandi then smbhyangg aku doa macam-2 nanges atas sejadah ): .. petangg sikit aku g lepak umah maksu (macamsllu) , masa aku tga mlawak nan maksu . ada owangg send text aku pon baca (singkatandarismuatextdye)
ainadmuncit: #[hey , lpas nh jangan cari saya , jgn text , jgn call . hbngn kita smpai sini ja . (airmatadakuar) saya sayanggs aina biasa-2 ja , jadi jangan na sedih sgt lha kn . anggap ja kita ta penah kenal , bye . selamatt berbuka]# memangg aku sedih tahap dewa time to . dear diary , smpai sini ja . kbye .

No comments:

Post a Comment