kita ♥ awak :)

Monday 29 August 2011

. pagi raya ♥

assalamualaikum . dear diary , kay tahun nh mood tade na raya . aku tataw nape .. pagi-2 ag ayah aku da pegi keje :'( ta macam ayahh owng laen . tapi aku bersyukur still adew ayah . sayu jew hati aku ble dgar takbir :') rasa sejuk ja hati . sedih sgt-2 sbb tahun nh ta mcm tahun lepas .. kay semua yg dtg pasti akan pergi kn ? aku always engad dye . act , tahun nh cousin aku yg dri melaka to blek lambat umah aku .. so ? tape lha tade lha na kene blek umah sedara-2 , so ? kawan-2 aku bley dtg umah . hahah n aku bley tawaf satu perak , cewahh! HAHAH tade lha .. act , aku happy n terbukak hati na kuar kn entry nh sbb aku nan ali better n better dari dlu . macam abang dgn adek . hee! oke , here aku na mnta maap law aku adew kuar an entry yg ta semene-2 menyakit kn hati kowg . act , aku sengaja to . HAHHA tadew lha . mayb aku ade mara-2 kew hape kew an aku mnta maap taw . one more sape adew buad slh kd aku cptt-2 mnta mp . HAHAH sape yg tauw umahh aku to , jemput lha dtg umah oke :) hee! end here , kbye .. salam aidilfitri ..

No comments:

Post a Comment