kita ♥ awak :)

Wednesday 3 August 2011

cuba dan cuba :'(

assalamualaikum . sblum aku na kua kn entry nh aku g blog shafa . btw aku baca aku nanges , aku rasa berslh sgt-2 , ewm . kawan ? ta . adek always akan cba jdi yg terbaek d mata aka lau pon aka penah kata benci adek sgt-2 . sorry minta lha hapa pon tpi jgn mnta adek pegi jauh dr aka n jgn mnta adek lupa smua yg penh jdik to ja . jujo aku ckp aku nanges bila baca entry to .. demi allah dulu mungkin aku ta sedar betapa penting nya kak miera to , tpi skunk aku da sedar , aku akan perbaiki smua nya . kasih sayanggs aku kd kaka miera tadw batas ta dpt dungkap nan kata-2 , to ja aku bley ckp . sampai mati , sampai adek pejam mata , sampai bila-2 kasih sayanggs adek kd aka ta kn penh elang . hingga akhir hayat ..
to kaka miera i love you so much more than u know it's never die !!

No comments:

Post a Comment